Antanas Grižas

Psichologas, Genčių bendra-įkūrėjas, EMDR traumų terapijos praktikas

Pykti yra sveika ir reikalinga. Bet kaip žinoti kada per daug ar per mažai pastoviu už save? Asertyvumas (angl. assertiveness) yra aukso viduriukas tarp pasyvumo (kai savo agresiją nuryju ir leidžiu kitiems naudotis manimi) bei agresyvumo (kai lipu kitiems per galvas). Asertyvus žmogus mokosi gerbti tiek savo, tiek kito poreikius ir ieško kūrybiško sprendimo dileminėse situacijose.

Sveiko pykčio beieškant. Asertyvumas

viktoras keturakis.jpg

Dr. Viktoras Keturakis

Psichoterapeutas, porų terapeutas, supervizorius, psichoterapijos mokyklos „Dialogas“, „Kitokie projektai“ bendra-įkūrėjas.

Gentyse atgalinis ryšys yra vertybė. Mokomės atspindžiais ir emocinėmis reakcijomis jį teikti bei priimti. Ar žinome, kada pasisotiname ir nebegalime jo daugiau paimti, o mums dar duoda, dar nori paaiškinti? Ar pastebime, kai, pasitaikius progai pradedame “triesti” atgaliniu ryšiu skandindami kitą žmogų savo reakcijomis? Kaip tai, kas būna normaliais santykiais pavirsta emocine prievarta? Susitikime ieškosime ribos tarp atgalinio ryšio ir emocinės prievartos

Kada yra gana? Atgalinis ryšys patiriamas kaip emocinė prievarta

844782-625703-756x425.jpg

Mindaugas Vidugiris

Sertifikuotas koučeris, vidinės organizacijų kultūros, krizių valdymo ir asmeninio tobulėjimo ekspertas, „Masters of Calm“ ir „Vyrų kalvės“ iniciatyvų bendraautorius.

Kokias teko girdėti/matyti tėčio problemas šeimoje? “Tėčio nėra; Jis neįsitraukia į vaiko gyvenimą; Tėtis galvoja, kad mama geriausiai išauklės vaikus; Tėtis nemoka būti su vaikais”. Visus šiuos “skundus” įveiklinsime. Pasitikrinsime kiek tame yra tiesos, o kiek tame yra primesto nusistatymo (kartais iš pačių vyrų).

Tėčio vaidmuo vaiko (ir Tavo) gyvenime

Arturas Uscinas.jpg

Artūras Uščinas

Gentainis. INWIN Pardavimų vadovas, sukaupęs milžinišką patirtį pardavimuose, derybinėse situacijose ir mokymuose.

Praeitame Genčių Fest’e milžiniško pasisekimo sulaukęs užsiėmimas kartojamas. Derybinio užsiėmimo metu panagrinėsime ir praktiškai išbandysime įrankius, kurie gali padėti sėkmingai susitarti skirtingose gyvenimo situacijose. Efektyviai ir be didelių raumenų.

Derybos: darbe, versle, gyvenime

atanas steponavicius.jpg

Antanas Steponavičius

Jau keletą metų esu aktyvus Lietuvos BDSM bendruomenės narys ir ieškotojas. Susitikime pasidalinsiu apie savo asmeninę kelionę ir klystkelius tyrinėjant seksualumą bei siekiant save pažinti bei priimti. Jei nieko nežinai apie fetišus, BDSM ir Kinks - atėjęs sužinosi.

Ar sutari su savo seksualinėmis fantazijomis ir fetišais?

Simonas.jpg

Simonas Berenis

Psichologas, REBT terapeutas

Smegenys, kaip ir kiti kūno organai, nėra tobulos. Dėl įvairių priežasčių, jos tendencingai geba save susitrikdyti: (neracionaliai) stresuoja, nerimauja, bijo, panikuoja, depresuoja, niršta ir kt. Mano nuoširdžia nuomone šį susitrikdymo „uždavinį“ geriausiai išsprendė kognityvinės ir elgesio terapijos pradininkas Albert Ellis, naudodamas savo paties sukurtą REBT (Rational Emotive Behavior Therapy). Užsiėmimo metu bus kalbama apie tai, kaip mes save sutrikdome, bei, kaip, pasinaudojus REBT, galima atsisakyti tą daryti (ar daryti reikšmingai mažiau).

“Žinau kai susitrikdau”. REBT terapijos pagrindai

Vytas Kim.jpeg

Vytas Kim

Genčių bendra-įkūrėjas, Geštalto terapijos praktikas

Kokie sprendimai mums padeda sugyventi? Per Genčių gyvavimo istoriją mes turėjome privilegiją prisiliesti prie daugiau kaip 100 genčių istorijų. Dalis tų genčių iširo. Dalis toliau gyvuoja. Visos vyrų grupės būtinai susidūrė arba dar susidurs su iššūkiais. Per šį laiką mes išmokome svarbių pamokų apie tai, kas sieja stiprias gentis. Tomis pamokomis ir norime pasidalinti. Tikime, kad tai įkvėps toliau mokytis sugyventi, konfliktuoti, atsiverti, rūpintis savimi ir savo santykių kokybe. Tam, kad tavo svarbiausi santykiai (gal tai šeima, gal darbo kolektyvas, gal draugai, o gal Tavo gentis) būtų tikrai tave palaikanti ir auginanti erdvė.

Kas sieja sėkmingas Gentis? Refleksija apie mokymąsi sugyventi

Gediminas ir Daiva.jpg

Gediminas Motiejūnas + Daiva Dabulevičiūtė

Praktinio užsiėmimo metu lavinsime tiesioginės ir netiesioginės komunikacijos įgūdžius greitai pritaikomus asmeniniame gyvenime. Peržiūrėsime to pavyzdžius video įrašų ištraukose. Iš pirmų lūpų išgirsime “ką moterys mato ir girdi” kai vyrai komunikuoja savo veiksmais, žodžiais, kūno kalba bei skaitmeninėje erdvėje.

Praktinis užsiėmimas: Tiesioginė ir netiesioginė komunikacija santykiuose

Mantas Auryla.jpg

Mantas Auryla

Gentainis, tėvas ir vyras prabuvęs 9 metų santuokoje.

Mantas dalinsis savo skyrybų pamokomis, kurios greičiausiai bus aktualios visiems vyrams (o ne tik besiskiriantiems). Į ką atkreipti dėmesį einant gyventi kartu? Kokį užnugarį verta visada turėti? Patarimai planuojantiems santuoką. Kaip palengvinti pačias skyrybas? Kaip padėti sau ir kas yra pagalba iš kitų?

Nori darnių santykių? Ko galima pasimokyti iš skyrybų

Balys Ivanauskas.jpg

Balys Ivanauskas

Teatriniai žaidimai leidžia labiau pažinti save, išlaisvina emocijas, ugdo reakciją, suartina su komanda, padeda įveikti stresines situacijas, išlaisvina kūrybiškumą, suteikia daug gerų emocijų. Esu gentainis, profesionalus aktorius, aktyviai dirbantis Vilniaus, Kauno ir Panevėžio teatruose. Jau vedžiau teatrinių žaidimų užsiėmimą genties vyrams praėjusį pavasarį ir sulaukiau labai gerų atsiliepimų iš vyrų. Norisi prie to grįžti ir pasidalinti tuo ką tikrai gerai moku.

Komandos formavimas per teatro improvizaciją

Gentainis, profesionalus aktorius, aktyviai dirbantis Vilniaus, Kauno ir Panevėžio teatruose

GENTYS FEST VILNIUS '22
PROGRAMA

(nuolat pildoma)

GENTYS FEST VILNIUS '22
VEDĖJAI

 
Rimgaudas Baležentis(1).jpg

Rimgaudas Beležentis

Gentainis, individualiosios psichologijos krypties konsultantas, gilinimosi į save bei egzistencines temas entuziastas

Dailės terapija - puiki priemonė per metaforą pažvelgti į savo vidų. Nebūtina mokėti piešti norint tai pasiekti. Užtenka noro įsitraukti ir paskirti šiek tiek laiko savęs tyrinėjimui. Šis užsiėmimas bus paskirtas baimės jausmui. Ieškosim vidinių resursų kaip būti su įvairiomis baimėmis. Įsivardinę po 3 dažniausias savo baimes ir nuo ko jos mus apsaugo, pradėsime piešti savo baimes ir po to rezultatą aptarsime. Galiausiai, papildysime savo piešinį resursu, kuris padėtų išbūti su baime.

Baimių pažinimas per dailės terapiją

Renginio programos tvarkaraštis